كاشت ابرو به افراد سالم توصیه نمی شود
نوشته شده توسط : sadis

مسعود داوودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: البته برخی از افراد به دلیل داشتن ابروهای بسیار كم پشت، تمایل به كاشت ابرو دارند تا از نظر روحی و روانی اعتماد به نفس لازم را در ارتباطات اجتماعی به دست آورند.

داوودی اضافه كرد: یكی از مشكلاتی كه در كاشت ابرو وجود دارد این است كه رشد طولی ابروهای كاشته شده از آن جهت كه از خط رویش موی سر گرفته شده است، بیشتر از موهای ابرو است.

این متخصص پوست و مو اضافه كرد: افرادی كه اقدام به كاشت ابرو می كنند باید مدام ابروهای خود را قیچی كنند.

داوودی با بیان اینكه به دلیل حساسیت در كاشت موهای ابرو هر فردی كاندید مناسبی برای این نوع جراحی نیست، گفت: انجام كاشت ابرو در افراد باید با نظر پزشكان متخصص صورت گیرد.

داوودی اضافه كرد: از نظر ظاهری تفاوت هایی بین ابروی فرد و ابروهای كاشته شده دیده می شود چرا كه در هیچ كجای بدن مویی وجود نداردكه كاملا شبیه موی ابرو باشد بنابراین موهای كاشته شده از لحاظ مشخصات ظاهری مانند رنگ، ضخامت، میزان رشد و غیره با موهای قبلی ابرو فرق می كند.

وی با بیان اینكه موهای كاشته شده بیشتر از موهای طبیعی ابرو رشدكرده و باید بطور مرتب كوتاه شود، گفت: با وجود استفاده از لوازم بسیار ظریف و میكروسكوپیك برای كاشت ابرو، فاصله موهای كاشته شده بیشتر از موهای طبیعی ابرو خواهد بود.

اجتمام**9105**1569**





:: برچسب‌ها: نشان , د ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: